Artykuł sponsorowany

Jak wygląda czyszczenie sklepów wielkopowierzchniowych?

Jak wygląda czyszczenie sklepów wielkopowierzchniowych?

Sklepy wielkopowierzchniowe, a także centra handlowe to miejsca, przez które każdego dnia przewija się kilka tysięcy klientów. Ogromna liczba kupujących sprawia, że utrzymanie czystości w tych obiektach jest bardzo wymagającym zadaniem. Dotyczy to szczególnie marketów spożywczych, gdzie warunki sanitarne muszą spełniać określone normy. Sprawdźmy zatem, jak w praktyce przebiega czyszczenie centrów handlowych i sklepów wielkopowierzchniowych?

Co obejmuje sprzątanie sklepów wielkopowierzchniowych?

Utrzymanie porządku w sklepach wielkopowierzchniowych oraz galeriach handlowych polega na usługach standardowych i okresowych. Do pierwszych zaliczamy: bieżące czyszczenie posadzek hal sprzedażowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń magazynowych i zaplecza sanitarnego. Obejmuje ono także zapewnienie odpowiednich warunków higienicznych działów wrażliwych, m.in. mięsnego, rybnego, piekarniczego i stref Food Cort.

Z kolei okresowe usługi porządkowe odnoszą się do: mycia okien i innych rodzajów przeszkleń, czyszczenia regałów ekspozycyjnych i magazynowych, dbania o parkingi i teren przed obiektem. Obie kategorie usług sprzątających świadczy firma Polita ze Szczecina, która zatrudnia wykwalifikowany personel oraz posiada długoletnie doświadczenie i odpowiednio wyposażony park maszynowy przeznaczony do profesjonalnego porządkowania obiektów handlowych.

Dlaczego sprzątanie sklepów wielkopowierzchniowych warto zlecić firmie zewnętrznej?

Powierzenie firmie zewnętrznej dbania o czystość sklepów wielkopowierzchniowych i centrów handlowych to rozwiązanie korzystne w wielu wymiarach. Po pierwsze właściciel lub zarządca obiektu nie musi tworzyć dodatkowych etatów oraz zapewniać niezbędnych narzędzi pracy, dzięki temu ogranicza koszty. Po drugie specjalistyczne firmy sprzątające mają doświadczenie, a to przekłada się na wysoką jakość oferowanych usług.

Kolejnym argumentem przemawiającym za tym, aby sprzątanie galerii handlowych i sklepów wielkopowierzchniowych powierzyć firmie zewnętrznej jest kompleksowość oferty. Podmioty takie wykonują nie tylko usługi standardowe, ale również specjalistyczne prace sezonowe, np. usuwanie śniegu, nawisów oraz sopli z dachów centrów handlowych, a także odśnieżanie, koszenie traw i pielęgnację terenów zielonych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.